torsdag 28 april 2011

En vecka i Skåne

Först har jag firat påsk och sedan har jag nu en vecka varit runt och besökt butiker här. Många spännande roliga och trevliga människor har jag träffat. Det är människor som driver delikatessbutiker på ställen där man absolut inte skulle kunna tänkt sig att här ska de kunna finnas en butik - men medan man är där trillar den ena efter den andra kunden in för att handla lite, prata lite, se om något har kommit in, lägga en beställning.
Jag gläds åt alla ambitiösa företagare som drivs att erbjuda sina kunder bra och spännande produkter.

Förutom att möta blivande kunder har det varit lite extra att åka runt i Skåne i den skira vårgrönskan. Från Trelleborg, Ystad och Simrishamn i söder till upp på Hallandsåsen, Båstad och Torekov. Redan nästa vecka hittar ni Foodtwist produkter hos Tant Grön mellan Båstad och Torekov och Ostboden på Limhamn mitt i själva Limhamn.

I morgon blir min sista dag här nere och förutom att det blir provsmakning hos Djurslövs Deli kommer jag göra återbesök på ett par ställen. Så förhoppningsvis snart hittar ni våra produkter på fler ställen här nere i söder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar